Turkish Airlines

średnia ocena linii:

7.96364
średnia: 8 (głosów: 55)

artykuły o linii

11/20/2017 - 18:49

Turkish Airlines oferują tanie przeloty z Wilna do Delhi. Za bilety w obie strony zapłacimy 1398 PLN. 

komentarze: 0
11/19/2017 - 19:24

Turkish Airlines oferują tanie przeloty z Londynu do Antananarywy za 1735 PLN w obie strony. W drodze tam doba w Stambule. 

komentarze: 5
11/09/2017 - 17:48

Dla wtajemniczonych - kolejne miasto w afrykańskiej siatce Turkish Airlines: Freetown w Sierra Leone. 

komentarze: 0
08/28/2017 - 21:32

Turkish Airlines oferują tanie przeloty z Wilna do Delhi. Za bilety w obie strony zapłacimy 1430 PLN. 

komentarze: 0
08/27/2017 - 08:36

Turkish Airlines oferują tanie przeloty z Wilna do Nowego Jorku. Za bilety w obie strony zapłacimy 1177 PLN. 

komentarze: 0

loty Loterów tą linią: 

774

ilu Loterów leciało tą linią: 

177
21068
20823
20081
20629
26262
21031
21151
21196
20963
20668
20549
29289
16325
21126
21027
24031
29843
21183
20531
20275
20777
20617
29178
28465
5512
27989
27786
21054
21523
20578
20119
20811
20208
21081
20010
20746
25085
24708
20815
21065
20810
21160
22337
20085
22009
18952
21554
21565
21537
20319
21360
20553
20984
20956
21168

oceń linię i przyznaj gwiazdki

oceny i opinie o linii

Obrazek użytkownika Blister1
Niestety skończyły się czasu świetnego jedzenia i hojnie rozdawanego alkoholu. Lot na trasie WAW-IST-DEL-IST-WAW. Na odcinkach europejskich tylko ciepła kanapka i na specjalne życzenie po buteleczce czerwonego wina, gdyż białego nie było na pokładzie ... Na moją prośbę o jeszcze jedno wino padła odpowiedź że już nie ma. Ewidentne kłamstwo, gdyż 15 minut później wychodząc z toalety niemalże wpadłem na stewardesse przekładającą ok. 10 butelkę z szuflady do szuflady... Na lotach azjatyckich był nieznacznie lepszy standard.

Moja ocena linii:: 

5
Obrazek użytkownika kriss
Miałem chyba spore oczekiwania względem tego przewoźnika bo nasłuchałem się sporo pozytywnych opinii, a pierwszy lot mnie zupełnie rozczarował. Leciałem na trasie Biszkek (FRU) - Ułan Bator (ULN). Punktualnie, czysto, ale bardzo słaby catering i obsługa także. Lot powrotny już jakby inna liga. Przy wpuszczaniu do samolotu dzielili na 3 grupy, po czym z każdej kolejki wchodziło się do jednego korytarza !? Dziwaczna praktyka powodująca niepotrzebne zamieszanie.

Moja ocena linii:: 

6
Obrazek użytkownika TK
Pomimo przynależności do sojuszu Star Alliance nie naliczaja mil w wiekszości taryf: https://www.miles-and-more.com/online/portal/mam/pl/earn/flight/offer?nodeid=2513694&l=pl&cid=1000340 Oczekiwanie ponad 50 minut na wylot do Warszawy na płycie postojowej w Stambule to ciekawe przezycie ekstremalne / 36 stopni na zewnątrz !!!

Moja ocena linii:: 

3
Obrazek użytkownika mellon
Zmienić muszę swoją wcześniejszą opinię o tej linii. Powrót do kraju z Kuala Lumpur via Stambuł, planowany wylot 06.04.2016. Zjawiłem się na lotnisku 3 godziny przed odlotem. 4 kolejki. Dwie dla wycieczek muzułmanów lecących do Mekki i Medyny, jedna business i jedna dla pozostałych. W naszej kolejce stoi jeszcze ok 17 pasażerów i okazuje się że nie ma miejsc w samolocie. Wycieczki są dalej przyjmowane, Po wielu perturbacjach dano skierowanie tuż przed północą do hotelu i voucher na posiłek nie określając konkretnego terminu wylotu. Okazało się że są dwa loty 7 kwietnia jeden przed południem drugi po 22 tej drugiej. Zerwałem się rano tuż po śniadaniu stwierdziwszy że jest taki lot. Nie dostałem się na pokład i zaproponowano mi bym był pierwszy w kolejce do odprawy o godz. 19-tej. Mnie się udało odprawić, ale obserwując później ruch, to i tak zostało ok. 15 pasażerów na lodzie. A temperatura na lotnisku 34 stopnie i totalna wilgoć Samolot zatłoczony jak w puszce konserw. Gehenna 10,5 godzinnego lotu.Ponieważ nie jest to linia europejska, w związku z tym nie ma mowy o odszkodowaniu w wysokości 600 euro. Na próbę dochodzenia strat / utracone połączenia kolejowe i zarobki dnia pracy/ uzyskałem tylko mailowe przeprosiny.

Moja ocena linii:: 

2
Obrazek użytkownika loter84
LOTY WAW-NRT i NRT-WAW. Profesjonalnie, punktualnie, BEZPIECZNIE. Obsługa OK aczkolwiek mogłaby się czasami uśmiechnać:) Leciałem dzień o zamachu w IST i pozwalali na bezpłatne przekładnie lotów realizowanych przez TK. Generalnie polecam!! Bardzo dobre jedzienie oraz SUPER DESERY!!

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika Darv
Moja opinia o Turkish Airlines rownież bedzie bardzo pozytywna. Lot Berlin -> Istambuł -> Toronto I z powrotem. Miejsca trafilem w rzedzie ewakuacyjnym takze nogi to mozna bylo zupelnie rozprostowac, Jedzenie na pokladzie bardzo dobre, w tym super soki. Zaskoczeniem byl darmowy alcohol - mozna bylo zamowic mini butelke wina ( 0,250 litra ) za darmo. Poswiecilem sie I przetestowalem tą mozliwosc. Rozrywka na pokladzie bardzo fajna, nowe filmy ( Star Wars VII, Widmo I pelno innych.) Obsluga miła, bez problem spełnia prośby. 10/10

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika podroznikinapatelni
Fantastyczne! Lot Mediolan - Stambuł - Nowy Jork - Stambuł - Wilno Na każdym odcinku full jedzenia, świeże napoje (wyciskane soki), alkohol. Bardzo bogaty system rozrywki pokładowej. Przemiła obsługa i bardzo duży limit bagażu! Brak opóźnień.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika Luki2016
Negatywnie zaskoczyły mnie linie Turkish Airlines podczas lotu ze Stambułu do Sao Paulo. Lot wydłużył się godzinę (ze względu na korek na pasie startowym zarówno w Istanbule i Sao Paulo), czyli w sumie 14 h.siedzenia w samolocie. Nowym, a jakże. Czystym. Ale miejsca na nogi tyle, że nie dało się wysiedzieć. Porównując loty wewnątrz Europy, nawet RYanairem - niskokosztowy przewoźnik bardziej szanuje prawo do jakiejkolwiek przestrzeni na nogi dla pasażera, niż linie Turkish. Catering - ok, obsługa miła. Ale mimo wszystko upchnięcie pasażerów jak ryby w puszcze to coś strasznego, szczególnie podczas tak długiego lotu.

Moja ocena linii:: 

6
Obrazek użytkownika everything.everywhere
Bardzo lubię linię, nowe i wygodne maszyny, pyszny catering, miła obsługa, duży limit bagażu. Wg mnie super!

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika Mariano Mariano
Trasa Kuala Lumpur - Stambuł - ok, ale Stambuł-Warszawa - porażka. Jakiś dziwny system dysponowania napojami, jak się skończyły, to nie dostaniesz, bo pierwsze rzędy wypiły wszystko - dziwna logika, reszta ok.

Moja ocena linii:: 

6
Obrazek użytkownika kristo123
trasa Praga - Entebbe - Praga. listopad 2015. Serwis bardzo dobry, punktualność bez zastrzeżeń, Na każde życzenie dodatkowe napoje. Posiłki wyśmienite. POLECAM

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika mellon
trasa Warszawa-Stambuł-Buenos Aires-Stambuł-Warszawa Serwis super, Hotele na koszt przewoźnika super/przerwa w podróży ponad 12 godzin w Stambule/

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika Marcin Mandel
Trasa: PRG - IST - ADD - IST - PRG. Świetny serwis pokładowy - smaczne i gorące jedzenie. Bardzo duży limit bagażu. Przesiadki w Stambule też znośne. Jedyna wada, to dość ciasne A319 na trasie PRG - IST - PRG oraz opóźnienie na jednym z odcinków. Odcinek międzykontynentalny wykonywany B 737-800, więcej miejsca na nogi, monitory z naprawdę dobrą rozrywką, zestaw skarpetki, nauszniki, kocyk, etc. na noc. Personel uśmiechnięty i bardzo sympatyczny. Generalnie jak na Economy biją na głowę europejską konkurencję podejściem do klienta.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika gość
W tym roku lecieliśmy (tam i z powrotem) na trasie Warszawa - Stambuł oraz Stambuł - Singapur. Byłam zachwycona jakością obsługi oraz serwowanymi posiłkami. Pomimo opóźnienia przy starcie (zarówno w Stambule, jak i w Singapurze) dzięki jet stream wylądowaliśmy punktualnie w miejscach docelowych.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Hmmm jestem ciekawy jak bedzie z moil lotem z Kopenhagi do IST z IST do Bangkoku ? bo widze ze opinie sa rozne ;) tym bardziej ze to pierwszy moj lot ta Linia lotnicza i Przesiadka ;) Wczesciej lecialem Thai AirLines i z Kopenhagi bezposrednio do Bangkoku. i musze przyznac ze lot byl wysmienity. Obsluga na wysokim poziomie .

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika bm
W tej ocenie użyłeś słowa syf 3 razy. Jeśli w chwili chłodnej oceny, po wszystkim, wyrażasz się w ten sposób, to wyobrażam sobie co się działo na gorąco. Pewnie też miałbym chęć pokazać Ci F...O.... Ale widać, że pokazał Ci F... O... dużymi literami, więc z szacunkiem. Biuro, piszemy przez u a nie ó. Tak myślę, że może, to Ty nie pasujesz do nich, i do standardów, a nie TA nie utrzymują standardów.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Generalnie przereklamowany syf . leciałem do Nairobi zagubili bagaż. Po dwóch dniach doszedł . Odszkodowanie za opóźnienie to droga przez mękę. W biórach obsługi klienta siedzą debile co nic nie wiedzą i zbywają pasżera tak jest w Istambule, Nairobi i Warszwie gdze próbowałem sie dodzwonić 2 tygodnie !. Nic nie wiedza nic nie pomogą. W Istmbule po krótkiej awanturze koleś 4 razy powiedział do mnie Fuck Off ! Jeden wielki syf !!! Arabski syf ! przereklamowany na wszelkie sposoby. walczę o odszkodowanie i składam skargę na kolesia co tak ładnie sie do mnie odezwał.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
<p>Mam mieszane odczucia do to tej linii. Na krótkim odcinku (Warszawa - Stambuł, Stambuł - Warszawa) - moim zdaniem wszystko super. Jedzenie ponadprzeciętne (ciepły posiłek nie jest już standardem na lotach 2,5 godzinnych), spory wybór picia itp. Tutaj moim zdaniem 10 pkt. Znacznie gorzej na długim odcinku (Stambuł - Tokio i Tokio - Stambuł). W przypadku lotu "tam" nawet nie było źle, ale widziałem lepszy serwis (chociażby w Air France). Niestety powrót, to już porażka. Jedzenia dla mnie zabrakło, więc nie miałem wyboru, do tego dostałem posiłek mocno już wychłodzony, kurczak był suchy i twardy. Potwierdziło to kilka kolejnych osób. Być może tak trafiłem, że dostałem posiłek jako jeden z ostatnich, ale jednak każdy pasażer powinien dostać to samo. 3 razy zamawiałem sok, którego nigdy mi nie doniesiono. Drugi posiłek - nie zgadzał się z menu, które dostałem chwilę wcześniej. Tutaj max 7 pkt. Samolot z Tokio wyleciał pół godziny wcześniej, natomiast ze Stambułu do Warszawy wyleciał z lekkim opóźnieniem. Brak jakiejkolwiek informacji o tym. W tej kategorii 7 pkt. Ciężki wybór miejsc w samolocie podczas odprawy online. System przydziela miejsca i można się "przenieść" tylko w miejsce, które jest jeszcze przez system nie przydzielone. Oznacza to, że 5 minut po tym, jak powstała możliwość odprawy online (max 24 godziny przed odlotem) w zasadzie nie miałem już żadnego wyboru miejsca. Tutaj niestety tylko 5 pkt. <br><br>Reasumując dałbym im 7 pkt i tyle też daję. Nie wiem kto i na jakiej podstawie wybrał ich piąty raz z rzędu najlepszą linią w Europie. Moim zdaniem mamy w Europie lepsze linie. To, że dają kapcie, czy szczoteczkę do zębów, to jest tylko bajer, ale jak widać zadziałał. Nota bene patrząc na pozostałe opinie, to widzę, że nie jestem osamotniony. Ps. Turcja, to nie Europa, więc traktowanie ich linii jako europejskich, to moim zdaniem lekkie nadużycie ;)<br><br><span style="color: #000000;"><strong>komentarz admina</strong></span>:&nbsp;<br>Proszę o trzymanie się tematu wątku, czyli oceny linii lotnioczej Turkish Airlines. Powyższy tekst w pełni trzyma się tematu. Wykasowałem kilka niepotrzebnych komentarzy nawiązujących do powyższego tekstu.&nbsp;<br><br><br></p>

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika gość
Liniami Turkish latałem kilka razy. Na krótkich trasach lot jak każdy - jedzenie całkiem ok chociaż zdarzają się opóźnienia (samoloty całkiem nowe boeingi 737) Na dalekich trasach ciekawe są rozbudowane nocne zestawy (oprócz poduszki i koca, skarpetki, szczoteczka, pasta, zatyczki do uszu itd.)jednak bolączką tych linii są nadal samoloty gdzie na dalekich dystansach latają zasłużone airbusy A330. Wnętrze tych samolotów nie powala - stare często podarte siedzenia toalety jak w pociągu PKP. Domyślam się że nie na wszystkich trasach puszczają takie zabytki jednak na większości których latełem.

Moja ocena linii:: 

5
Obrazek użytkownika gość
Jakbys nie zauwazyla - to jest dzial gdzie ocenia sie linie lotnicze a nie udziela porad. Sa dedykowane dzialy na forum do zadawania pytan. Smiecisz...

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
W razie problemów zdrowotnych skazujesz dziecko na poważne kłopoty, może nawet śmierć. C

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
ruszam makówką ale dotyczy ten dział turkish ailines. Czy są lepsze miejsca na loter.pl gdzie można zadać to pytanie?

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Evoonya rusz makówką - na forum z takimi pytaniami. Przeczytaj tytuł działu a dowiesz się czego dotyczy. Ręce opadają...

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Lecę z kilkumiesięcznym dzieckiem do Azji Południowej na miesiąc czasu. Limit bagażu to 20 kg dorosły i 10 kg dziecko poniżej 2 r.ż + 2x 8kg bagażu podręcznego. Czy oni przestrzegają tego limitu na odprawie? Nie spakuję się na tak długi czas w 30kg (+16). Tam nie ma pampersów ani słoiczków nie mówiąc już o bardziej wyszukanych produktach dla dzieci. Ktoś się w PL odprawiał z nadbagażem i nie płacił? Proszę o odpowiedź evoonya 1@w p. pl ( bez spacji)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika proton2000
Nazywanie tej linii najlepszą w Europie jest według mnie nadużyciem. Lot do Stambułu opóźniony przy gejcie 35minut. Po wejściu do samolotu kolejna godzina opóźnienia bez podania przyczyny. Przy dolocie do Stambułu opóźnienie wynosiło 1godzinę 50minut i okazało się, że nie możemy wylądować. 3kółka dodatkowo zrobione nad Stambułem i łącznie do wylądowania było 2godziny 50minut opóźnienia. W drodze powrotnej już z miejsca było 35minut opóźnienia. Po wylądowaniu już gotowy do wyjścia i co się okazuje? Uwaga: pilot podjechał pod nie ten gate co trzeba i kolejne czekanie pół godziny w samolocie. Szok! No niby poza tymi opóźnieniami wszystko w porządku ale jednak niesmak pozostaje. Jedzenie dobre, ciepły posiłek na trzygodzinnej trasie. Dobre, tureckie czerwone wino. Duży plus za cenę - tylko 99euro. Inaczej byłaby niższa ocena.

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika gość
BRU-IST-AMM Podroz z rodzina (w tym z 3 letnim dzieckiem) Moje zastrzezenia po kolei: 1) nie bylam w stanie odprawic sie on_line i wybrac miejsc w samolocie, bo system na stronie uparcie twierdzil, ze taka rezerwacja nie istnieje. Po dodzwonieniu sie do infolinii dowiedzialam sie, ze nie musze rezerwowac miejsc, bo jako rodzina dostaniemy miejsca obok siebie. O ile teoria ta sprawdzila sie doskonale na locie BRU-IST-AMM, o tyle na locie powrotnym kazde z nas (w tym 3-letnie dziecko!!!) dostalo miejsce w innej czesci samolotu. 2) Odcinek lotu IST-AMM: na bilecie godzina wylotu 1 am. Na karcie pokladowej 2.15 am. Finalnie samolot odlecial o 4 am. Nie otrzymalismy ZADNEJ informacji o zmianie rozkladu lotu PRZED podroza. Ku naszemu zdziwieniu tydzien PO PODROZY otrzymalismy maila o tresci " Dear passenger, please be informed that the flight schedule for your fligh on (tytaj data wsteczna) has been changed. To get information on the new departure time please contact the infoline.)" 3) Personel na lotnisku bardzo nieuprzejmy. Na moje pytanie o opozniony lot, uparcie twierzdzili, ze lot jest opozniony jedynie o 15 minut. Kiedy pokazalam na zegarek i wspomnialam, ze moim zdaniem juz o godzine "Prosze sobie sprawic lepszy zegarek".

Moja ocena linii:: 

4
Obrazek użytkownika piotrekg87
Tbilisi - Istambuł nie ma na co narzekać. najważniejsze, ze odleciałem o czasie ;) mila obsługa, wygodne siedzenia, smaczne jedzenie

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika BAL
Lot BUenos Aires - Istanbul Istanbul - Tokyo REWELACJA Jedzenie tak pyszne, że szkoda było spac aby nie przegapić następnego posiłku. Jak sie nie najesz. Bez problemu dosaniesz nowy zestaw obiadowy. Winko super. Na monitorach przed pasażerem tyle filmów, gier i atrakcji, że 12h to mało. Jedyny minusik, że lekko ciasnomogą mieć osoby pow. 190cm wzrostu. Najlepsze jak do tej pory 9,5

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika gość
Nie polecam tej linii w żaden sposób. O ile, sam lot i obsługa są w porządku, to w razie sytuacji awaryjnych zaczynają się duże problemy. W sobotę mieliśmy zarezerwowany lot na trasie Ankara-Stambuł-Warszawa. Samolot został w ostatniej chwili cofnięty z pasa startowego, ponieważ na ten sam pas wieża skierowała inny samolot, który lądował awaryjnie i nasz lot został przerwany. To akurat nie jest wina linii lotniczych, ale to co się wydarzyło później, już tak. Nie otrzymaliśmy początkowo żadnej informacji w języku angielskim, dopiero po pół godzinie dopytywania znalazła się osoba, która skierowała nas do biura TA na lotnisku, w celu przebokowania biletów. Przy okienkach TA tłok już był co niemiara, kazano nam pobrać numerki z maszyny i czekać na swoją kolejkę. Problem w tym, że system nie działał i numerki można było od razu wyrzucić. Panie w okienkach pracowały, tak jakby je ktoś dopiero zaczął szkolić, jak się wystawia bilety. Po trzech godzinach oczekiwania, wreszcie udało się nam dostać do okienka. Tłok, gorąco, rodziny z dziećmi - nikt nie wpadł na pomysł, że przydałaby się jakaś opieka, napoje, czy choćby podstawowy posiłek dla wszystkich, którzy byli w takiej sytuacji. Najlepsze jednak było jeszcze przed nami. Pani w okienku stwierdziła, że skoro nasz lot do Warszawy jest już nie do osiągnięcia, to nie wyśle nas do Stambułu, ponieważ linie nie zagwarantują nam tam hotelu, a poza ty, nasze bagaże zostały na lotnisku w Ankarze. Zdecydowaliśmy się skorzystać z zaproponowanego hotelu i odlecieć porannym lotem do Stambułu. Supervisor, do którego nas skierowano, poprosił nas o zabranie bagaży z Lost and Find. Natomiast tam się okazało, że bagaży nie ma. Powiedziano nam, że poleciały jednak do Stambułu i ponownie skierowano do supervisora. Gdy już u niego byliśmy, skierował nas ponownie do LaF, abyśmy reklamowali bagaż, co uczyniliśmy. Przy czym powiedziano nam, że na pewno nasze bagaże będą rano w hotelu. Bagaży rano oczywiście nie było. Przy check-in powiedziano nam, że bagaże są i odbierzemy je w Warszawie. Dla sprawdzenia skanowaliśmy boarding pass, który potwierdzał, że bagaż jest na pokładzie. Na lotnisku w Warszawie okazało się, że bagaży nie ma. Poszliśmy do LoF, i tam powiedziano nam, że nic nie mogą zrobić, ponieważ bagaż już był reklamowany w Ankarze, a nie da się dwa razy złożyć reklamacji. Przy czym, okazało się, że informacje o naszej reklamacji są niepełne, zawierają nazwiska i żadnych danych kontaktowych, chociaż formularze wypełnialiśmy w Ankarze. Poszliśmy do pana, który siedział na stanowisku TA na Okęciu, aby wyjaśnić sprawę braku danych. "Przemiły" pan powiedział, że on tu tylko bilety sprzedaje, i zacytuję klasyka "i co mi zrobicie". Zrobiliśmy jedno, napisaliśmy reklamację do firmy, zawierającą skargę na obsługę i sposób działania personelu TA w sytuacji kryzysowej. Zobaczymy jaki będzie efekt. Bagaży nadal nie ma. Pozostawiam Waszej decyzji, na ile zaufać firmie, mieniącej się jedną z najlepszych w Europie, która w istocie działa tak, jak filmował to jeden z naszych reżyserów.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
a jak zamawiacie posiłki specjalne, bo przez www.checkmytrip.com nie mogę nic zrobić, na stronie Turkisha też nic. Może wie ktoś jak dodać do kupionego biletu numer karty Miles&Smiles

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Lot WAW-IST-DEL RT wszystko ok . , bez opoznien , bardzo fajny catering - special menu , napoje zgodnie z zyczeniami,nowe samoloty A330 sympatyczne stewki / wszystko w economy/ ,jedyny minus to lekki chaos podczas transferu w Istambule ,fajna linia jeszcze z niej skorzystam

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
z dzieckiem nie leciałam ale widziałąm że rozdają dzieciakom prezenty, jednak nie wiem czy mieli oni zamówione posiłki specjalne

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
ja bym posiłku dla dziecka nie zamawiał tylko skorzystał z menu

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Lecimy z 7-latkiem do Bombaju. Czy ktos podpowie co dostaje dzieciak po zamówieniu child menu. W Lufthansie dawali dzieciom chipsy dlatego nie wiem czy warto taki zestaw zamawiać. Poza tym ponoć dają dzieciom jakieś zabawki (mój syn pasjonuje się samolotami, więc byłby szczęśliwy z małego samolociku. Tylko czy te gifty dają tylko tym dzieciom z zamówionym posiłkiem, czy też wszystkim maluchom na pokładzie?

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika myvioletflower
Najlepsze jak dla mnie, wygodnie, obsługa miła, jedzenie zawsze pyszne.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
Najlepsze linie - lemoniada z miętą i sok ze świeżych pomarańczy, a do tego punktualnie, sprawnie przy wsiadaniu i zawsze z uśmiechem

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika grzesiek
Miałem z nimi jeden krótki (poniżej godziny), krajowy lot. Wspominam go bardzo dobrze. Wygodne siedzenia, miła obsługa, duży i smaczny posiłek.

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika Transalp777
IST-KTM-IST Do KTM opóźnienie 4,5h, które przerodziło sie w 5,5h; obsługa lini na lotnisku IST zbywała każdego pytającego w tej sprawie; po pyskówce i interwencji- pida i H2O za 5h czekania. Lot do KTM wysłużonym juz A332, bez niczego co służy do rozrywki; catering niby OK choć najeść się ciężko... z ograniczeniami; obsługa jakby za karę... Za to powrót bez zastrzeżeń - lot świeżutkim i pachnącym A333; catering na poziomie; pełny indywidualny system rozrywki; podgląd kamery przód/tył/dół samolotu.

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika gość
Zdecydowanie moja ulubiona linia. Zawsze od nich zaczynam poszukiwania lotów, a nawet zdarza mi się kupować bilety do miejsc, do których są aktualnie promocję (np. w Burkina Faso byłem za grosze). Moim zdaniem (a latałem wieloma liniami) najlepiej dbają o podróżujących klasą ekonomiczną ze wszystkich linii, którymi miałem większą lub mniejszą przyjemność latać.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
OGROMNE ROZCZAROWANIE !! Trasa BUD - IST - KUL - IST - BUD Zdecydowanie spodziewaliśmy się czegoś lepszego..Na krótkich trasach BUD-IST-BUD mocno wysłużone a320 za każdym razem inny samolot niż ten na bilecie..na długiej trasie zmiana z a340 na a330 choć bez zarzutu bo samoloty w tym wypadku super,czysto i pachnąco..Obsługa niestety pracowała jak "za karę" Lot TK60 IST-KUL odwołany na 4 dni przed wylotem.Żadnej informacji na ten temat..Po przylocie do Stambułu godzina 23 na lotnisku tłok i mimo że do godziny 3 nad ranem Turkish wzbijał się w powietrze dosłownie co 5 min przy stanowisku Turkisha tylko jeden Pan z obsługi.Z uwagi na odwołany lot i mus spędzenia na lotnisku nocki ustawiliśmy się w kolejce po w voucher na posiłek.Czas oczekiwania w kolejce 55 minut.Dodam że stanowisko usytuowane w poczekalni..Niemiłosierny brud i smród nie do zniesienia..Jedynie posiłki podczas lotu były smaczne.Mimo to zraziliśmy się strasznie i będziemy omijać tą linie szerokim łukiem

Moja ocena linii:: 

4
Obrazek użytkownika gość
Istambuł-BKK Jak dla mnie bomba! Super obsługa, zajebiste AIRBUSY.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
Warszawa-Stambuł-Kapsztad. Jak to się stało, że z tak nieznanej linii lotniczej wyrósł taki gigant przestworzy z zyskami na poziomie 560 mln dolarów? 10 lat temu mieli 65 samolotów, teraz 225 i obsługują 100 krajów? Obsługują na poziomie!!! Przede wszystkim kuchnia. Są tu chyba najlepsi na świecie ze wszystkich linii lotniczych. Szczególnie na odcinkach europejskich, gdzie klient jest potencjalnie najbardziej wymagający. Był łosoś z pysznymi ziemniakami, sałatka, libański hummus, przyzwoite wino. Wszystko na dobrym (stratosferycznym jak na linie lotnicze) poziomie. Reszta to dodatek: zestaw osobisty (skarpetki, balsam, pasta do zębów, szczoteczka etc. jak w klasie biznes u innych. Najlepsi są przy wylotach z Stambułu. Powrót z Cape był ciut słabszy (nie ci sami dostawcy jedzenia etc.. Alkohol nielimitowany. Sam poszedłem sobie zrobić dwa drinki późną nocą. Full filmów i nie chodzi tylko o nowości, ale filmy starsze z przed roku, dwóch pięciu i kilka klasyków np. Ojciec Chrzestny w specjalnym dziale konesera. Muzyka różna specjalnie dobierana w każdym dziale (wiele niszowych zespołów). Personel OK, bez zarzutów, zawsze jest jedna ładna dziewczyna. Dobrze wyszkoleni, szybko nas zbyli i przegonili gdy chcieliśmy sobie zrobić "libację" na stojąco z tyłu samolotu. Ciut więcej miejsca do siedzenia, niż u konkurencji 81 cm zamiast 79 cm. Tylko jeszcze Qatar tyle daje. Bagaż 25 kg. rewelacja. Miałem 27 kg (dużo wina) i nie było problemów. Podręczny 7 kg. Są trochę niepunktualni, ale to mało znaczące przy lotach na drugi koniec świata. Moim zdaniem bardzo dobra linia, mówiąc oględnie. Spróbuję ich przebić Singapore Airlines, jesienią na trasie Londyn - Singapur. No jestem ciekawy? Lotnisko w Stambule jednak jest już za ciasne na taką linię lotniczą.

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika gość
waw - ist - waw pozytywnie, miło, jedzenie ok, wygodnie, miła i ładna obsługa. Dla porównania - ze Stambułu wracałam raz LOT-em i przesiadka do Katowic - duuuuuuuużo niższy standard.

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika AnnaAda
Barcelona - Istambul - Lot na czas, dosc wygodnie, jedzenie ok

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika cnk989
Trasa : IST - Berlin TXL Obfity posiłek na krótkiej trasie. Dużo miejsca w samolocie. Generalnie same pozytywne odczucia. Polecam !

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
Choc jeszcze nie lecialem roznymi Arabami /Emirates po raz pierwszy za tydzien/ ani tez Thai czy ANA ... to do tej pory turcy to moj nr 1 ... siatka polaczen, samoloty, obsluga i w ogole bez zarzutu. No i wielki plus - moge sie dostac do Stambulu w 5 godzin autem, wiec to duzy atut.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika rekawek11
Pierwsza loty Turkiem, oczekiwałam dużo od linii wychwalanej przez znajomych i wielogwiazdkowej... Chyba miałam pecha (listopad 2012, WAW-IST-DEL, chwilowo bez powrotnych jeszcze). Na plus: punktualność, obfite posiłki, wybór menu w klasie ekonomicznej także na krótszej trasie (WAW-IST to niewiele ponad 2h. Na minus: niemiła obsługa i koszmarnie wolny serwis (choć przyznam, widziałam też w drugim przejściu bardzo miłei 2x szybsze stewardesy), co na trasie do Delhi oznaczało, że posiłki dotarły zimne, a wybór okazał się teoretyczny - "wyszło" w połowie pół pozycji menu, a niektórych napojów (ajran na trasie WAW-IST) zabrakło po 4 klientach (załoga dysponowała 1 butelką).W samolotach - stosunkowo mało miejsca na nogi. W IST samolot do Delhi (A330) - beztlenowo, wsiadasz i chcesz uciekać... W porównaniu z Singapore, którymi latałam do Azji kilkakrotnie - TA wypadły dużo gorzej, mam nadzieję, że w drodze powrotnej będzie lepiej.

Moja ocena linii:: 

6
Obrazek użytkownika filippom
4 loty na trasie PRG-IST-DXB, wszystkie o czasie, loty z Pragi do IST na pokładzie 737, loty z IST do DXB na pokładzie nowego Airbusa A321 - indywidualny system rozrywki z dousznymi słuchawkami, kocyki, zestaw do spania, na każdym locie pełny smaczny posiłek (np. przepyszny grillowany łosoś), metalowe sztućce, alkohol itp. POLECAM!!!

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika zodiak72
lot na trasie Warszawa-Stambuł-Bangkok-Stambuł-Warszawa , lipiec 2012, WAW-IST airbus a321, Stambuł-Bangkok Airbus A340 TC-JDJ. Punktualnie, czysto w maszynach, pyszne obfite posiłki na pokładzie, wybór alkoholi i napojów w cenie. Bez żadnych problemów. Nie bez przyczyny dostali nagrodę SkyTrax dla najlepszej linii europejskiej w 2012r.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
Bez dwóch zdań - jedna z najlepszych lini lotniczych operująca flotą przekraczającą 180 maszyn. Zawsze wszysko na najwyższym poziomie.

Moja ocena linii:: 

0

Strony