Enter Air

średnia ocena linii:

4.02398
średnia: 4 (głosów: 417)

artykuły o linii

06/13/2017 - 19:45

Tanie przeloty na trasie Wrocław - Zakintos - Warszawa. Za bilety zapłacimy 371 PLN. 

komentarze: 0
06/09/2017 - 13:38

Tanie przeloty czarterowe na trasie Poznań - Podgorica - Katowice. Za bilety zapłacimy tylko 193 PLN. Z Katowic do Faro polecimy za 284 PLN w obie strony.

komentarze: 0
06/02/2017 - 16:54

Za bilety na trasie Warszawa - Palma - Katowice zapłacimy tylko 96 PLN! Trasa Gdańsk - Zakintos - Poznań za 178 PLN. 

komentarze: 0
05/31/2017 - 19:28

Kolejna porcja czarterów w bardzo dobrych cenach: przeloty z Katowic na Sycylię, do Andaluzji oraz na grecką wyspę Zakintos. 

komentarze: 0
05/26/2017 - 18:34

Świetne ceny czarterów z Katowic: Chorwacja za 284 PLN i Kanary za 328 PLN w obie strony. W cenie bagaż rejestrowany. 

komentarze: 0

loty Loterów tą linią: 

648

ilu Loterów leciało tą linią: 

211
19965
20823
21170
20485
22337
20967
29990
20874
29854
20740
29771
29510
20531
20141
21321
29468
20052
21087
18859
29440
21022
7092
18921
21175
20087
20229
27583
20568
25155
24708
20954
15511
14012
20920
20084
21424
21926
21639
21541
21523
21180
21465

oceń linię i przyznaj gwiazdki

oceny i opinie o linii

Obrazek użytkownika Kosmetyczka
Polecam!!Lot był punktualny(Poznań-Fuerteventura),z powrotem wręcz bylismy pół godziny przed czasem..Samolot czysty.Obsługa bardzo pomocna ,miła i usmiechnieta. Nie mam się do czego doczepic (choć muszę powiedzieć, że jak czytałam przed wyjazdem opinie o tym przewodniku,to się bałam, czy dolecimy szczęśliwi ).Mam zastrzeżenia, ale nie do Przewoźnika ,ani Obsługi, lecz do Pasażerów, którzy nie potrafią się zachować, którzy piją piwo za piwem i śmieją się ,jakby byli sami na pokładzie,nie patrząc na innych-próbujących czytać, czy spać.Bałagan na pokładzie samolotu był, ale z winy niektórych Turystów, którzy zostawili po sobie syf-pokruszone paluszki,śmieci,itp...Żenada. .MYŚLĘ, ŻE TO WŁAŚNIE TE ,,KULTURALNE'' OSOBY NAJBARDZIEJ NARZEKAJĄ I MARUDZA!!!!!

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika Leszek.Warszawa
Czytam te wpisy i tak sobie myślę: Może warto zrobić konkurs na największego loterowego narzekacza? Rywalizacja była by zacięta.. Warto by robić zakłady, kto wygra. Niestety ja się tu nie nadaję, bo zamiast narzekać wolę cieszyć się z każdego wyjazdu. I tego życzę wszystkim w nadchodzącym 2017 roku. :-) Pozdrawiam całą załogę Enter Air, i chociaż jeszcze nie korzystałem z Waszych usług to dla zachęty stawiam najwyższą ocenę.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika michał
Katastrofa, nigdy więcej nie skorzystam z entera, za żadne skarby. a kontakt z nimi to porażka totalna. nie dość że nie odpowiadają po kilkadziesiąt dni to jeszcze udzielają odpowiedzi pokazujące jak bardzo maja klienta w nosie. ODRADZAM!

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Monika 12364
Warszawa - Lanzarote opóźnienie 2 h w obie strony. Do tego zgubili 50 sztuk bagażu. Dramat. Obsługa obsceniczna. Zdecydowanie nie polecam

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika belzebub
Warszawa zakintos drobne opoznienie i powrot drobne opoznienia. Gdybym nie wiedzial ile lat maja samoloty to bym nie poznal. Wszystko ok. Bezpiecznie, sprawnie i milo.

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika Pasazer
wczoraj wrociliśmy z Korfu tragedia, zgubili 92 walizki tzn zostawili je na lotnisku na Korfu, nie wiemy czy to był celowy zabieg, mają być za 2 do kilku dni, żadych informacji, opócz tego sterwadessy jak by im się nie chciało a dzieci to największe zło na pokładzie.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika wki
Jak czytam te komentarze z rażącymi błędami ortograficznymi, to się zastanawiam co za buractwo lata na te wczasy. Tani przewoźnik czarterowy, samoloty stare ale jare, obsługa miła....i po co ten język nienawiści.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika Piotr1957
Loty punktualne, miła obsługa, jedynie widziałem jak rzucają z dużą siłą bez żadnego szacunku bagażami, w moim locie zgłoszonych było około dziesięć reklamacji na zniszczony bagaż. Pracowników do wyładunku bagażu w Pyrzowicach powinno się natychmiast zwolnić. Firma niech sprawdzi z pokładu samolotu jak rzucają bagażem, szkoda że tego nie sfilmowałem.

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika Junker
Chcialbym sie dolaczyc do wszystkich osob ktore zwrocily uwage na negatywny atut obslugi. Gdyby wakacje mozna wybrac z obsluga innej lini lotniczej zawsze bym tak zrobil. Nigdy wiecej EnterAir!!!! NIe mam problemu z tym ze lataja tanim zlomem ale z faktem jak traktuja swoich klientow. Wielkie panie z obslugi sa damami a reszta sie nie liczy. Nie bede sie wdawal w szczegoly, powiem tylko ze jest "room to improve"

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika blazej13
Leciałem ostatnio Enterem do Burgas, bez opóźnień. Mimo starych 737, wnętrze odnowione z nowymi fotelami typu "slim" co daje większą przestrzeń na nogi. Personel pokładowy bardzo miły i uczynny. Ceny posiłków, kosmetyków, alkoholi i papierosów naprawdę bardzo korzystne. Niestety brak bezpłatnego serwisu, co przy cenie biletu na poziomie 700-800zł powinno być standardem.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika Wakacje.pl
Samolot ok ale obsługa pokładowa masakra syn mój płakał A ta nie napiszę z imienia kazała Ci uspokoić albo nas samolotu wyrzuci poraszka bo 2 latek ma się nie bać numer lotu 1231 poraszka za to

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Sanfini
Fajna linia czarterowa. Załoga w 100% profesjonalna. Stary ale zadbany samolot. Wszystko o czasie bez opóźnień. Szczerze polecam zwłaszcza, że trzeba wspierać rodzimych przewoźników.Pozdrowienia dla załogi WAW-AGA z 13.05.2016. Do zobaczenia na pokładach Enter Air :)

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika everything.everywhere
Typowy czarerowy przewoniznik, w sezonie maszyny lataja od destynacji do destynacji, zdazaja się wiec opoznienia, podczas high season to akurat norma. Brak cateringu itp rowniez - ciecie kosztow, biura chca placic jak najmniej. Jak to zwykle bywa w przypadku czarterow - najmniej przyjemni są klaszczący i podpici współpasażerowie .

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika Marusia
Ja leciałam teraz w styczniu i mam niestety negatywne opinię. Wylot z Pyrzowic z opóźnieniem, w trakcie lotu na zwróconą uwagę że mam mokrą podłogę i być może gdzieś coś przecieka zero uwagi i zainteresowania, a przylot na Maderę koszmar - okazuje się, że otrzymuję bardzo mocno uszkodzoną walizkę, tak że musiałam zakupić nową. Pomimo reklamacji na lotnisku i przesłaniu zdjęć uszkodzonej walizki oraz paragonu zakupu nowej, otrzymałam odmowę uznania reklamacji. Wyjaśnienie bajka - domniemanie niewłaściwego użytkowania bagażu, domniemanie że miałam zniszczoną walizkę, domniemanie przeładowania walizki. Piszę już drugi raz odwołanie - dla mnie to koszmar. Takiego przewoźnika należy piętnować, Jeszcze trochę to będą wmawiać że wszystko co złe to wina leży po stronie pasażera. Tak na marginesie mój bagaż ważył 11, 8 kg (łącznie z walizką).

Moja ocena linii:: 

2
Obrazek użytkownika pat pat
Jak czytam wasze komentarze to głowa boli. Leciałem z nimi w tym tygodniu, najwiekszym minusem lotu była rozwydrzona pasazerka, która robiła awanture przez cały lot ze stewardessy nie pozwoliły jej chodzic po pokładzie kiedy właczona była sygnalizacja zapiąć pasy. Nie dość ze brzydka to niesamowicie wkurzająca. Miałem to nieszczescie ze siedziałem blisko. Rozwydrzone dzieciaki rodziców, którzy nie mają wystarczająco duzo miłości w sobie aby zająć sie własnymi dziećmi, sfrustrowani alkoholicy, którzy zaczynają wakacje juz w samolocie, bo cięzko spojrzec w lustro i na swoje zycie bez whiskey z colą. Młode stewardessy, które patrzyły z politowaniem na poziom polskich turystów jadących na wakacje. Współczuje tym którzy czytają ze reklamacje, bo ludzie którzy w dzisiejszych czasach latają samolotami, nie powinni latać nigdy. Zaluje ze latanie stało sie tak tanie, ze stac na nie tych, którzy nie powiinni wychodzic do ludzi.

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika Inkaahgadkgadjgak
Nie są to super linie opóźnienia jak były tak są do tego się teraz wycwanili i tylko patrzał gdzie by tu upchnąć dodatkową opłatę, pamiętam jak chcieli wprowadzić opłaty za toalety na pokładzie samolotu. Leciałam z Katowice do Lisbony na rozmowe o praca dla nauczycieli znający portugalski http://preply.com/pl/katowice/oferty-pracy-dla-nauczycieli-języka-portugalskiego i niestety dzięki przez to że spóźniona się tylko przeleciałam

Moja ocena linii:: 

2
Obrazek użytkownika gość
Linie bardzo dobre. Leciałem 2 razy. 1 raz na trasie Warszawa-Fuertaventura . 2 raz Warszawa-Kos. Niestety nie ma systemu rozrywki zostaje tylko gazeta i książka. Obsługa barzdzo miła. Polecam

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
Gorąco polecam tę linię. Czysty samolot bez opóźnień, bardzo miła obsługa. Leciałam z warszawy do Antalyi. ( Tui)Na najwyższym poziomie. Na pewno polecę jeszcze raz :-)

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
Trzy podróże z Enter - Kanaryjskie, Grecja, Bułgaria- mieliśmy to szczęście, że wszystko zawsze ok, bez spóźnienia, miło i sympatycznie.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Leciałam z liniami Enter Air do Grecji.Wszystko było na najwyższym poziomie.Obsługa bardzo miła, pomocna, star i lądowanie bez zarzutu.Jak dla mnie żadnych minusów. Pozdrawiam załogę Enter Air lotu z dnia 05.09.15 oraz załogę lotu w dniu powrotnym 12.09.15. Edyta

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika gość
Od września 2014 roku walczę z Enter Air i odszkodowanie.Urząd lotnictwa cywilnego po ich odwołaniu przyznał mi odszkodowanie i nic.Właśnie złożyłam wniosek w sądzie o wykonanie decyzji ,później zostaje komornik.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Po co piszesz 4 razy to samo? Po co skarga zbiorowa? Napisz spokojnie jak człowiek skargę do ULC i dostaniesz rekompensatę, jeśli Ci się należy.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Witam,leciałam tym samym samolotem. Właśnie dostałam odpowiedz na moja reklamację! !! Nie chcą wypłacić rekompensaty!! Szukam ludzi,do skargi zbiorowej do rzecznika ds.konsumenta. Prosze o kontakt. Monitta1985@o2.p

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
To niech posłuży za komentarz...Legia do tej pory nie wróciła z Danii po wczorajszym meczu pucharowym.Piłkarze musieli wrócić do hotelu a kiedy zameldowali się na lotnisku godziny lotu były sukcesywnie przekładane...Jak zwał tak zwał ale na pokładzie nie mają byle kogo a i tak lecą w kulki :D http://legionisci.com/news/64787_Awaria_samolotu_Legionisci_utkneli_w_Danii.html

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Zawsze miałem Small Planet z najgorsza linie /Stare samoloty itp /ale oni chociaz latają na czas .Teraz mój lot do Burgas iz powrotem to był koszmar .W jedna strone było spoznjienie 2 godzinę a w druga strone 5 godzine / 11 wrzesnia -jakaś pechow data / .Gdzie po wejsciu do samolotu niE było zadnego mandrego wytłumaczenia ''DLACZEGO TAKIE DUZE OPÓZNIENIE".Samoloty nawet czyste i wygodne -Ale te spóznienia to już chyba Norma tej lini .

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Trasa Wrocław-Saloniki i Saloniki-Wrocław. Obsługa miła, uśmiechnięta, pomocna. Oba przeloty na czas. Walizki do nas wróciły i to całe, wiec i na to narzekać nie możemy. Samoloty faktycznie podstarzałe, ale w miarę czyste. Zdarzały się popsute fotele.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika gość
Czarter, z Poznania do Bodrum w sierpniu (kupilismy sam lot), w porzadku, acz po polsku juz na lotnisku: dwa okienka otwarte, a kolejka na 2h stania:) Samoloty stare, lub stare bardzo, ale punktualnie, i raczej milo; mogloby byc jedynie troche czysciej;) Acha, w drodze do Burgas trafilo mi sie wylamane oparcie, ktore co chwile powoli sie rozkladalo.. Upierdliwie poniekad przy ladowaniu:) No i ludzi kupujacych tyle na pokladzie, to chyba naprawde tylko w polskim czarterze spotkac mozna:)

Moja ocena linii:: 

6
Obrazek użytkownika gość
29.08 w Lodzi popsul sie samolot na Kos i czekalismy ponad 4 godziny na drugi samolot. Zamiast wylotu o 15:30 wylecielismy o 19:45. Stare samoloty.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
I bardzo dobrze,zostań w domu i zainwestuj w słownik ortograficzny.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Wzywanie personelu pokładowego 30 minut i w końcu podchodzi do ciebie i mówi ze juz ladujemy wiec w niczym nie może pomuc nie słychać wypoweiedzxi kapitana latalem juz paroma tanimi liniami i tej nie Polece nikomu następnym razem nie wykupie wczasowy jak będę mial leciec tymi liniami

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Witam. Ja zgłaszałam reklamacje. Napisałam do lini lotniczych że proszę o zwrot kosztów za przelot i ze bede ubiegac sie o odszkodowanie. Napisali że mam im wyslać karty pokładowe i że maja 30 dni na rozpatrzenie wniosku.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Ocena linii lotniczych nie obejmuje chyba smutnych opisów, że ktoś się nie dospał w hotelu, a w Burgas były hałasy. To w lecie zdaje się nie jest sanatorium. Wycieczki zagraniczne zorganizowane należy reklamować u organizatora, a odszkodowań od linii lotniczych dochodzić od nich.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Oj, chyba leciałam tym samym samolotem Wrocław-Burgas z TUI.Takie same odczucia.Zakwaterowano nas o ok. 4 rano w pokoju bez klimatyzacji i okien uchylnych. Około 7 rano słychać było muzykę i śmiechy okazało się,że nasze okna są nad stołówką. Spaliśmy trzy godziny, następny dzień zmarnowany. W pokoju były tylko 2 prześcieradła,nie wiedziałam czy się przykryć czy na nich spać /dwie osoby/. Pod koniec pobytu próba wręczenia przez biuro 80 złotych odszkodowania.... Zastanawiam się co mam dalej robić.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
To się ciesz . Przylecieliśmy tym właśnie tym opóźnionym samolotem do Burgas ok. 1.30 w nocy . Planowany odlot z Wrocławia 12.45 - odlot 23.30 - 10 godz. 45 min spędziliśmy w terminalu czekając na lakoniczne informacje o opóźnieniu lotu które przesuwane były co 1 godz. nic nie wyjaśniając . Ok. godz. 14 władowano nas do niesprawnego technicznie samolotu z którego po próbie kołowania ( oraz celem dochodzenia oszczenień od przewoźnika ) kazana nam wysiąść . Dalszy ten czas ( go godz. 23.30 ) spędziliśmy w oczekiwaniu na przylot samolotu z Rodos nie mając pewności że w ogóle polecimy . W tym czasie biuro podróży ( przewoźnik ) 2 razy zaoferowało zaoferowało "catering" ( do wyboru - parówka lub odgrzewana jajecznica ze śniadania , która została ze śniadania , lub letni żurek który został z obiadu ) - bufetowa była oburzona że śmiałem zajrzeć do styropianowego opakowania co zawiera bo w jej mniemaniu powinienem wp...ać co dają i jeszcze dziękować - wolałem zjeść bułkę z baru jak ich pomyje. W hotelu zamiast o 16-17 byliśmy o 4 rano zmęczeni i głodni ( kolacje w hotelu szlag trafił ) - inni mieli mniej szczęścia ponieważ zarezerwowane pokoje zostały w międzyczasie wynajęte i rozlokowani zostali w zastępczych pokojach ,których nie zamawiali .Walizka połamana od przepakowywania z samolotu do samolotu . Przez cały pobyt zmęczenie oraz brak reakcji ze strony przewoźnika i biura podróży na wyjaśnienie zaistniałej sytuacji - przed samym odlotem próba polubownego załatwienia sprawy ( a właściwie zrzeczenia się wobec nich jakichkolwiek roszczeń ) za spieprzone wakacje ... Powrót to już bajka - tylko 35 min. spóźnienia od planowanego startu ...

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Leciałam z Enterem z Katowic do Burgas, lot odbył się planowo. Z powrotem były problemy, czekaliśmy ponad 10 godzin na lotnisku z powodu usterki technicznej, awarie miał jeden samolot dlatego czekaliśmy, aż przyleci po nas inny, lecący z Rodos do Wrocławia. Enter na lotnisku w Burgas spisał się bardzo dobrze, co 3 godziny dostawaliśmy posiłek i napoje, 2 posiłki były ciepłe, kanapki, ciasteczka (szkoda że kawy do ciasteczka nie było;) ). Rodziców z dzieciaczkami wywieźli do hotelu. Mimo to część pasażerów była mocno oburzona i dzwonili do konsula. Pilot na pokładzie przepraszał 2 razy i podkreślał że bezpieczeństwo przede wszystkim. Obsługa była miła. Pomimo opóźnienia jestem zadowolona, mieli wpadkę ale zajęli się nami należycie.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Sam jesteś nienormalny jeśli myślisz że załoga tanich linii będzie ci nadskakiwać bo zamówiłeś burgera za dwa euro.Skoro byli zajęci realizowaniem zamówień za większą kwotę to sorry ale taka jest kolejność i z jakiegoś powodu się tak stało a nie z nonszalancji.A choćby nawet to nie narzekać albo nie latać bo tanie linie są po to żeby przelecieć za grosze a nie oczekiwać uśmiechu stewardes i luksusu.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
W końcu znalazłem jedną informacje o tym locie. Czy ktoś będzie z podróżnych składał reklamacje? Ktoś doradzi jakie są procedury do takiej reklamacji?

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Nie leciałem nigdy Enterem i mam nadzieję, że nigdy nie będę korzystał z ich usług. Opisany przypadek przyjęcia zamówienia i niezrealizowania go, nawet jeśli dotyczy drobnego zamówienia, świadczy jak najgorzej o organizacji sprzedaży na pokładzie. Z drugiej strony i w Lufthansie zdarzało mi się, że zapominano o przyniesieniu kolejnej szklaneczki wina.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Ty jesteś jakiś nienormalny koleś...Nie chodzi tu o poziom usług,o narzekanie w stylu "gdzie metalowe sztućce" Skoro ktoś przyjmuje zamówienie które jest nie zrealizowane przez cały lot,mimo późniejszego przypomnienia się to ja w pełni rozumiem rozgoryczenie osoby która ma takie a nie inne zdanie o Enter.Zresztą opinii tej linii chyba nie pomoże już nic...Tyle negatywnych komentarzy to nie przypadek.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Widzisz mną nikt nigdy nie pomiatał w żadnych liniach lotniczych nawet nskokosztowych.Natomiast komuś takiemu jak ty zawsze będzie coś nie pasować i zawsze będziesz źle postrzegany lub wręcz pomiatany przez innych.Wracając jeszcze do sprawy( o ile jest zgodne z prawdą to co napisałaś)to rzeczą normalną jest że stewardessy w pierwszym rzędzie obsługują osoby które realizują zamówienia na większą kwotę a nie na fast fooda za 2 Euro.Widocznie mieli na tyle zamówień że nie byli w stanie zrealizować twojego.Trochę wyrozumiałości bo chciało by się latać za grosze i liczyć na wysokie standarty.Zmień linie na Etihada,KLM czy Emirates tam cię obsłużą perfekcyjnie.Chociaż wątpię żeby w twoim przypadku obyło się bez narzekań.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
No nie, zwyczajne zamówienie nie zostało zrealizowane i jak ktoś śmie mieć pretensje. Przecież nawet kasę oddali, więc nie wolno o tym mówić! Ludzie zdajcie sobie wreszcie sprawę że człowiek, który wymaga normalnego i poważnego traktowania nie jest od razu malkontentem i wszelkiej maści frustratem. Jak ktoś lubi aby nim pomiatano, to jego sprawa. Jak ktoś nie wykonuje obowiązków za które mu płacą, musi się liczyć z krytyką.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
No nie, wielkie nieszczęście bo dziecko wróciło głodne.Pewnie mu już kiszki poskręcało bo przez dwie godziny nie było tuczone fast foodami.Ludzie zdajcie sobie wreszcie sprawę że tanie linie lotnicze nie są wskazane dla malkontentów i wszelkiej maści frustratów.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
W dn.12.08.2015 leciałam Enter Air z Burgas do Warszawy (lot:ENT7936). Pomijam półtora godzinne opóźnienie samolotu bo to co spotkało mnie na pokładzie było dla mnie o wiele bardziej przykre. Chciałam skorzystać z oferowanego kateringu i zamówiłam dla mojego syna kanapkę na ciepło. Niestety Panie stewardessy były tak zajęte obsługą pasażerów kupujących drogie zegarki, alkohol i kosmetyki, że najwyraźniej zapomniały o moim skromnym zamówieniu. Po dwudziestu minutach postanowiłam się przypomnieć personelowi i ponowiłam moją prośbę. Jedna z Pań poinformowała mnie, że kanapka już się grzeje, i że za moment ją otrzymam. Najwyraźniej jednak moja apelacja nie zrobiła na nikim wrażenia bo do końca lotu mojego zamówienia nie zrealizowano. Odebrałam to jako zwyczajny brak szacunku dla klienta. Panie co prawda po mojej końcowej interwencji zwróciły mi pieniądze i przeprosiły ale nie miało to znaczenia dla mojego 5 letniego dziecka, które wracało do domu głodne i nie potrafiło zrozumieć dlaczego... Niestety nie polecam tych linii. Monika Kowalska

Moja ocena linii:: 

4
Obrazek użytkownika gość
Nie polecam. W ubiegłym tygodniu loty opóźnione, obsług niemiła i znudzona, samolot nie sprzątany, nie dbaja o walizki.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
opozniony samolot = 250Eur opoznionysamolot.pl

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Mieliśmy dzisiaj 15,50 wylot z Burgas do pyrzowic. Teraz wyświetla 02,45, dostaliśmy jedzenie i wodę. Ktoś wspomniał że będzie hotel. Zobaczymy.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Leciałam tymi liniami 2. 08.na wyspy kanaryjskie Mimo tak negatywnych opini które wcześniej przeczytalismy jesteśmy bardzo miłe zaskoczeni. Na pewno jeszcze z nimi polecimy.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Witam. Właśnie wróciłem z Majorki, zaginął mi bagaż. Składałem reklamacje dzwonie co jakiś czas ale nic nie wiadomo. w sumie z mojego lotu nie dotarło 15 walizek masakra jakaś. Proszę o jakąś poradę co dalej robić, boję się że walizka zginęła lub została skradziona. Pzdr.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
W kwestii odszkodowań - jeżeli odszkodowanie PRAWNIE należałoby się - byłoby wypłacone. Skoro nie jest wypłacane - NIE NALEŻY się, linia nie może nie respektować prawa, zarówno w odniesieniu do kwestii bezpieczeństwa jak i praw pasażerskich. I tyle. Od tego żeby prawo było respektowane (w odniesieniu do praw pasażera) dba Urząd Lotnictwa Cywilnego, agenda rządowa..

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Do Goscia ponizej: nie czuje sie "hejterm" ani "zakompleksionym czylowiekiem pracy", nie oczkuje tez od linii, zwlaszcza tanich czy czarterowych, fajerwekow. Wiele razy latalem Ryanen, Wizzerem i nie mam zastrzezen - jakosc jest adekwatna do ceny. Natomiast, bez wzgledu na to czy z bilte zaplacilem 10 czy 1000 zl, oczekuje od firmy, z ktorej uslug korzystam, elementarnego szacunku dla klienta. Enter Air pasazerow traktuje jak bydlo, nie jestes dla nich kilentem tylko towarem, ktorego transport zlecil ich faktyczny klient czyli biuro podrozy. Ja lecialem z nimi cztery razy i tylko raz opoznienie bylo mniejsze niz 3 godziny. Gdy chodzilo o jedne lot to uznalbym, ze mialem pecha, ale w takiej sytuacji wyglada ze to u nich norma. Do tego z cala premedytacja uchylaja sie od wyplacania odszkodowan za opoznienia, co jest ich prawnym obowiazkiem. Widza, ze wiekszosc ludzi (w tym ja) ma lepsze rzeczy do roboty niz procesowac sie z nimi o kilkaset zlotych, wiec niestety czuja sie bezkarni. Tyle na temat tej linii. Radze omijac szerokim lukiem i uwazac co kupujecie w biurach podrozyb, bo niektore z nich niezbyt chetnie sie chwala tym kto obsuguje ich czartery.

Moja ocena linii:: 

1

Strony